środa, 6 marca 2013

Prolog

Drogi Pamiętniku!
15. 01.
Pisanie "Pamiętniku" jest jakieś takie dziecinne. Co prawda pod pewnym względem zwracam się bezpośrednio do Ciebie, jednak rozmawianie z rzeczą jest jakieś nieprzyjemne. Oto mój pierwszy problem jaki tu zapisałam. Zapowiada się ciekawie.
Może Ci się przedstawię, bo jednak mam potrzebę jakiegoś kontaktu i znajomości z Tobą, zeszycie. Mam na imię Jade i mam 17 lat, niedługo skończę liceum i tak na prawdę to nie wiem co mam ze sobą zrobić. Mogę opisać tu mój wygląd, ale co mi to da? Mam zbyt duże brązowe oczy, krótkie czarne druty zamiast włosów i niesamowicie bladą skórę. Teraz pewnie się przeraziłeś.
 Postanowiłam zacząć pisać pamiętnik gdyż wiele się zmienia mimo iż tych zmian nie chcę. Nie podoba mi się jak szybko one następują i jak będzie wyglądało moje życie chociaż myślę, że teraz może być tylko lepiej. Męczę się. Mój dzień od miesięcy wyglądał tak samo. Rano szybka toaleta, śniadanie zjedzone w biegu, szkoła, obiad, rozmyślanie na ławce w ogrodzie i na ostatnią chwilę robione lekcje. Co prawda nigdy nie miałam problemu z nauką, ale męczy ,mnie to moje "na ostatnią chwilę". Teraz wszystko ma się zmienić. Zastanawiam się jak ułożę swój dzień, gdy.....

Podskoczyłam kiedy zadzwonił budzik, którego drażniące ucho piski zakłóciły cicho włączoną playlistę ze spokojnymi piosenkami. Nie dość, że przypominał mi o pójść do szkoły to przerwał mi moją ulubioną piosenkę "Summertime". Nigdy nie mogłam spać, więc i teraz obudziłam godzinę przed budzikiem. Wygramoliłam się z łózka, ubrałam się we wcześniej przygotowane ciuchy i wrzuciłam do plecaka zeszyt w skórzanej okładce, przewiązany rzemykiem. Zbiegłam na po schodach do kuchni. Dom w tym stanie wyglądał strasznie, był tak przerażająco pusty. Mama siedziała w szlafroku przy małym kuchennym stole wpatrzona w okno, nawet się nie odezwałam, wzięłam tylko przygotowane przez nią kanapki i wyszłam z domu. Miałam jeszcze dużo czasu do zaczęcia się lekcji, ale chciałam się powłóczyć, poprzyglądać się temu małemu miasteczku......

________________________________________________

Prolog napisany, więc teraz czekam na Wasze komentarze, niedługo dodam pierwszy rozdział, bo mam już plan :)

Zakirra - @ChemicalSport


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz